Karácsonyi cserebere, avagy a nagy elvárások filmje

Én a Netflixhez úgy viszonyulok, hogy a saját gyártású filmjei, és sorozatai nagy része nagyon jó, bár persze van kivétel is. Ettől függetlenül én ettől a filmtől is sokat vártam. De hogy csalódtam e? Mindenesetre kezdjük is az elején!

Már jó ideje szemezgettem a filmmel, és tényleg el akartam kezdeni, de úgy valamiért ez sosem jött össze, mindig valami másba kezdtem inkább bele.

Aztán, az egyik barátnőm megnézte, és unszolt, hogy én is tegyem ugyanezt, de most, azonnal. Kicsit várnia kellett, de szépen-lassan ez a pillanat is eljött.

Nem tudom, hogy végül miért ezt a filmet választottam, de hogy őszinte legyek,

nem bántam meg.

Így karácsony előtt pár nappal jó kis hangolódás volt. (Bár véleményem, hogy ezt a karácsonyi szálat kissé hanyagolták.)

Sokat vártam tőle, és nem hittem volna, hogy ez lehetséges, de többet teljesített.

A történet szinte magába szippantott, és idegességemben sokszor majdnem tövig rágtam a körmöm (na jó, nem 😅), de voltak olyan pillanatok is, amikor hasamat fogva nevettem.

Én mondjuk alapjáraton is oda-vissza vagyok a hercegekért, a hercegnőkért meg végképp, szóval természetesnek vehetem, hogy annyira elnyerte a tetszésem. Ami a szerelmi szálat illeti, kiszámítható, de mondjon nekem valaki olyan romantikus filmet, könyvet, akármit, ahol már a történet elején nem tudod, ki lesz a befutó páros!

Ha valaki megkérdezné, ajánlom e, a válaszom abszolút igen.

Ha szükséged van egy karácsonyi, vagy éppen egy nagyon aranyos, hercegnős és herceges romantikus filmre, mindenképpen nézd meg, és ha teheted, mihamarabb!

(Ne kövesd el azt a hibát, amit én korábban elkövettem.)

Úgy gondolom, ez után a kis összegzés után magától értetődő, hogy a film nálam a kedvencek közé került, és az 5*-ot sem tagadom meg tőle.

Nemsokára jelentkezem a következő részével!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A sárkány – értékelés

Kodály Zoltán: Jézus és a kufárok

Az Egy herceg karácsonyra filmek