Az Egy herceg karácsonyra filmek

Jelentkeztem egy kihívásra Snitten, ahol Netflixes karácsonyi filmeket kellett néznem, így sok olyan filmet tudtam kihúzni a képzeletbeli bakancslistámról, amit már régóta meg akartam nézni. Ez a filmsorozat (?) is része volt ennek.

A sorozatról összességében

Nagyon aranyos filmek, néhol kicsit természetesen nyálas, de azért mindig tud egy kis meglepetést hozni egy karácsonyi közegben. Adott benne a királyos, herceges filmek hangulata, a palota/kastély gyönyörű, és azért egy tipikus báljelenet sem hiányzik.

Egy herceg karácsonyra

Hát, az első rész nézése közben

olyan érzésem volt, mintha a Karácsonyi csereberét nézném,

kicsit hasonló volt az eleje. Úgy gondolom, a Netflix sikeresen lekoppintotta saját magát. Mert ugyebár ez, a címben említett film kicsit idősebb, mint az utóbb említett, és szerintem azért eléggé hasonló is. Na, mindegy.

Mindenesetre ez a rész azért elég kiszámítható volt, bár a nyomozás hozott némi nemvárt meglepetést. A vége igazán aranyos volt, bár szerintem a pár túl hamar egymásra talált, és őszintén nem értem ezeket a hirtelen lánykéréseket (lásd ez a film, a Karácsonyi cserebere, na meg A királyi bébi).

Nagyon imádtam Emily hercegnőt, de szerintem gyors volt a „ki nem állhatlak” és a „ne menj el” közötti váltás. A lány igazából

megformálja, hogy egy királyi család is lehet tökéletlen, és hogy a kerekesszék nem is olyan találmány, amit senkinél sem látunk.

Szerettem a velős megszólalásait, amit szerintem azért ő sem gondolt komolyan. Úgy vélem, ő volt az egyik legviccesebb, legjobb karakter a filmben.

Egy az egyben a film nagyon aranyos, karácsony és/vagy hercegimádóknak kihagyhatatlan darab. Annyira azért nem varázsolt engem magával, és a koppintás miatt csak 4,5*, de úgy gondolom, ez azért így is jó teljesítés.

Egy herceg karácsonyra: Királyi esküvő

Számomra az eleje kicsit unalmas volt, de végül azért csak beindultak az események, és az ember ott találgathatta, hogy ki lehet a tettes,

mint valami krimiben. 

(Ki lehetne más, mint Simon?) Végül pedig egy olyan valaki volt, akire abszolút nem gondoltunk, és nem is Simon. Szegényt kicsit sajnáltam, amiért egyből ő került elő gyanúsítottként, de na, azért az előélete után ki nem gondolta volna? Amúgy imádtam a piszkálódásait Emily-vel. Utóbbi nagyon aranyos Tommal, tehjóég, nagyon cukik együtt. Ha muszáj lenne egy negatív szereplőt felsorolnom, az biztos Mrs. Averill lenne, úgy húzta keresztbe a dolgokat, mint annak rendje, és módja. Emellett nem értettem, hogy miért kellett Amber apját komplett hülyének feltűntetni.

A film végén több lehetséges párt is láthatunk, és amikor többen is kérdezték, hogy:

„Ebből a történetből még mit lehet kihozni?”,

hát én egyből rávágtam, hogy ezt. Mellesleg én is kicsit elgondolkodtam azon, hogy nem e húzzák túlságosan is a szálakat, de erről majd később.

Mindenesetre, ha láttad az első részt, szinte kötelező megnézni ezt is. Bár a sztori nem marad ugyanaz, de a szereplők és a helyszín a régi, és hozza is az előző film 4,5*-át.

Egy herceg karácsonyra: A királyi bébi

Szinte egyből eltelt egy év,

újra karácsony, és újra valami ronda felhő palástolja az abszolút boldogságot.

A nyomozások most is aratnak, a tettes pedig nem más, mint… Simon. Na jó, nem, szegény megint csak igazságtalanul gyanúsított lett. A tettes szerintem tök kiszámíthatatlan volt, a szándéka viszont kicsit elcsépelt.

Tetszettek a másik királyságból jövők, és bár

az elején kicsit unszimpatikusak voltak,

de a végére azért elég kedvesek és barátságosak lettek. Érdekes volt hallani egy kis infót a Karácsonyi csereberéről, de azért a dolgokat nem vitték túlzásba, ami nem is baj. A második film végén előlegezett párok nagy része összejött, és némelyiknek örültem, némelyiket viszont nem tudtam mire vélni. Mindegy.

Úgy gondolom, ennyi ebből a filmből bőven elég volt, felesleges lenne húzni a dolgokat, ha viszont megtennék, én örülnék neki, ha a csereberés királyságunk is benne lenne a buliban. Amúgy a film hozta az eddig tartott színvonalat, 4,5*, se több, se kevesebb.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A sárkány – értékelés

Kodály Zoltán: Jézus és a kufárok